Paróquia de Areosa

Sítio oficial da Paróquia de Santa Maria de Vinha - Areosa - Viana do Castelo.

OVERVIEW

The website paroquiaareosa.org presently has an average traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have crawled two pages inside the web page paroquiaareosa.org and found two websites associating themselves with paroquiaareosa.org. There is one contacts and locations for paroquiaareosa.org to help you reach them. The website paroquiaareosa.org has been online for five hundred and fifty-four weeks, sixteen days, twenty-two hours, and thirty-six minutes.
Addresses
Nov 2013

PAROQUIAAREOSA.ORG TRAFFIC

The website paroquiaareosa.org is seeing variant levels of traffic for the duration of the year.
Traffic for paroquiaareosa.org

Traffic ranking (by month) for paroquiaareosa.org

Traffic ranking by day of the week for paroquiaareosa.org

PAROQUIAAREOSA.ORG HISTORY

The website paroquiaareosa.org was first filed on November 19, 2013. As of today, it is five hundred and fifty-four weeks, sixteen days, twenty-two hours, and thirty-six minutes young.

AGE

LINKS TO PAROQUIAAREOSA.ORG

Paróquia do Senhor do Socorro

Instituto Católico de Viana do Castelo. Temos 76 visitantes em linha. Bem-vindo ao site da Paróquia do Senhor do Socorro. Uma parte do seu território pertence à freguesia de Areosa, recentemente inserida na cidade de Viana do Castelo. A outra parte pertence à freguesia de Monserrate, a parte antiga da cidade mais próxima do mar.

WHAT DOES PAROQUIAAREOSA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of paroquiaareosa.org Mobile Screenshot of paroquiaareosa.org Tablet Screenshot of paroquiaareosa.org

Paroquia de Santa Maria de Vinha - Areosa Ente No Profit

Paroquia de Santa Maria de Vinha - Areosa Ente No Profit Paroquia de Santa Maria de Vinha - Areosa Ente No Profit

Largo da Liberdade, 50, 501177086

Viana do Castelo, PT, 4900813

IT

PAROQUIAAREOSA.ORG SERVER

I caught that a single root page on paroquiaareosa.org took three thousand six hundred and fifty-seven milliseconds to come up. Our parsers could not observe a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
62.149.142.178

dns2.technorail.com
dns.technorail.com
dns3.arubadns.net
dns4.arubadns.cz

We diagnosed that paroquiaareosa.org is utilizing the Apache operating system.

Paróquia de Areosa

Sítio oficial da Paróquia de Santa Maria de Vinha - Areosa - Viana do Castelo.

PARSED CONTENT

The website has the following in the web page, "Virgem Peregrina na cidade de Viana." I viewed that the web page also stated " Mensagem para a vivência da Quaresma e da Páscoa." They also said " Bispo do Porto Tentarei não desmerecer os meus antecessores. Diocese do Porto A questão económica enquanto tal não é um drama D. Igreja Não há oposição entre os bispos em Portugal D. Incêndios Aplicação de donativos em debate na assembleia geral da União das Misericórdias. Paróquia do Senhor do Socorro. Erro ao carregar sinal web." The meta header had Paróquia de Areosa as the first search term. This keyword is followed by Areosa, Viana do Castelo, and Santa Maria de Vinha which isn't as important as Paróquia de Areosa.

SEE SUBSEQUENT WEB PAGES

Paróquia Nossa Senhora Auxiliadora

Amor sem Igual - Ministério Contigo Ficar. FRADE CARMELITA DESCALÇO É NOMEADO BISPO PELO PAPA BENTO XVI. Nosso provincial Frei Rubens Sevilha, OCD foi nomeado bispo auxiliar de Vitória-ES pelo Papa Bento XVI. Conhecido de muitos dos nossos paroquianos, que nós o oferaçamos à Igreja com zelo e gratidão! Dom Fr. Rubens contará com as orações de nossa Paróquia! Paróquia Nossa Senhora Auxiliadora.

Beata Lindalva e São Cristóvão

Sexta-feira, 14 de outubro de 2016. 6ª-feira da 28ª Semana Tempo Comum. 1ª Leitura - Ef 1,11-14. Os que colocaram a sua esperança em Cristo,. Nele foram marcados com o selo do Espírito Santo. Leitura da Carta de São Paulo aos Efésios 1,11-14. 11 Em Cristo nós recebemos a nossa parte. Que conduz tudo conforme a decisão de sua vontade,. 12 a sermos, para o louvor de sua glória,. Os que de antemão colocaram a sua esperança em Cristo.

Blog Sagrada Família

Sexta-feira, 20 de março de 2015. Sábado, 29 de dezembro de 2012. Estaremos neste domingo à noite, a partir das 19h00 encerrando o Tríduo da Sagrada Família de Nazaré. A Celebração Eucarísitica, na Matriz, será presidida pelo Bispo Diocesano, Dom Francisco de Lucena e concelebrada pelo Pe. Vamos juntos pedirmos a intercessão da Sagrada Família. Nosso encontro, como .

Paróquia da Benedita - Agenda Semanal Portal da Paróquia da Benedita

Igreja Episcopal Carismática do Brasil Paróquia Betesda

Quinta-feira, 12 de abril de 2018. Rua Catulo da Paixão Cearense, Nº 350, Jardim Atlântico, Olinda - PE. Clique e veja a programação completa! Culto Relâmpago - 19h30min. Cultos nos lares - agende o seu! Circulo de Oração - 14h. 1 Hora de Oração - 20h.